U wilt producten via uw website kunnen verkopen, die op een eenvoudige manier aan al uw contacten of aan bepaalde groepen aangeboden moeten worden.

Cleywech biedt u een eenvoudig werkend verkoopproces aan met een geïntegreerd betaalsysteem, zodat u eenvoudig producten via uw website kunt verkopen.

Verkoop van producten

Via het Cleywech productenbeheer kunt u producten aanmaken die u per productgroep kunt aanbieden aan bezoekers van uw website. Veronderstel, u bent een schilderclub die met haar leden uitstekende schilderijen weet te produceren. Aan uw leden wilt u schildersbenodigdheden kunnen verkopen, die u door gezamenlijke inkoop voordeliger kunt krijgen. Voor deze leden maakt u producten in de groep "Benodigdheden" die u beschikbaar stelt aan de groep "leden" op uw website. Normale bezoekers zien deze producten niet, uw leden wel. De geproduceerde schilderijen biedt u ook aan via de website, maar nu in een andere productgroep die u openstelt voor alle bezoekers van uw website.

Een eenvoudig proces

Het verkoopproces dat de bezoekers van uw website te zien krijgen is daarna zo eenvoudig en begrijpelijk mogelijk. In feite zijn er maar vier stappen:

  • Inloggen of registreren op de website
  • De gewenste aantallen invoeren;
  • De wijze van levering kiezen;
  • De betaalwijze kiezen.

Aan het eind van het bestelproces ontvangt de klant de factuur via de email en u ontvangt een email met daarin de bestelgegevens, zodat u voor afhandeling kunt zorgen.

Het betaalproces

Een belangrijke stap is uiteraard het betaalproces. Cleywech zorgt voor een betaalkeuzescherm binnen het bestelproces waarbij de klant kan kiezen uit een of meerdere betaalmogelijkheden. Cleywech kan voor u betaling via iDEAL, via Automatische Incasso of standaard facturatie inbouwen in het bestelproces.