U hebt uw contacten opgeslagen in de contactenadministatie op uw website. Gegevens van uw contacten kunnen veranderen, of bevatten misschien fouten. U wilt uw contacten de mogelijkheid bieden deze gegevens zelf aan te passen.

Cleywech kan voor u één centraal contactensysteem implementeren op uw website. De gegevens van uw contacten kunnen door hen zelf worden aangepast als het nodig is. Door in te loggen op de website komt automatisch de menu-optie "Mijn gegevens" te voorschijn.

Hoe werkt het?

Bij het registreren van een contact op uw website wordt automatisch een wachtwoord toegekend, zodat dit nieuwe contact toegang kan krijgen tot uw website. Logt het contact in op de website, dan verschijnt automatisch het menu "Mijn gegevens". Via dat menu kan uw contact zelf zijn gegevens onderhouden.

Zo kunnen de adresgegevens, het bankrekeningnummer, maar ook het emailadres en het wachtwoord, eenvoudig door uw contacten worden aangepast. Van iedere mutatie ontvangt degene die binnen uw organisatie verantwoordelijk is voor de contactenadministratie een melding met een duidelijk overzicht van de mutaties.

Via het menu "Mijn gegevens" hebben uw contacten ook toegang tot de eigen facturen en eventuele producten die door u via email geleverd zijn (denk aan eTickets voor een toegang tot een concert, een download van een bestand, et cetera).